Airoc Stage-app Opdrachten niet zichtbaar
Ervaar je problemen bij het zichtbaar krijgen van je opdrachten binnen de Stage App? Het kan soms voorkomen dat, door verschillende redenen, opdrachten niet direct getoond worden. Volg onderstaande stappen om dit probleem op te lossen:
1. Herstart de App: Sluit de Stage App volledig af en start deze opnieuw op.
2. Check je internetverbinding: Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt. Soms kan een slechte verbinding ervoor zorgen dat de opdrachten niet geladen worden.
3. Update de App: Controleer in de Play of App store of er een update beschikbaar is voor de Stage App en installeer deze indien nodig.
4. Inlogproblemen: Log uit en log weer in. Het kan zijn dat er een authenticatieprobleem is waardoor de opdrachten niet geladen worden.
5. Contacteer de Begeleider: Het kan zijn dat de opdrachten nog niet zijn vrijgegeven of toegewezen. Neem contact op met je begeleider om dit te verifiëren.
6. Helpdesk: Als je na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds geen opdrachten ziet, kun je een ticket indienen voor verdere ondersteuning.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren